Voorbereidingen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Babs Hees - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Babs Hees - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Babsvanhees

Blijf op de hoogte en volg Babs

07 Oktober 2011 | Nederland, Dongen

Hallo,

Dit is mijn eerste verslag en ik ga het zoveel mogelijk up-to-date blijven houden en zo leuk mogelijk zodat jullie mij blijven volgen! Als eerst ben ik mijn site in elkaar aan het zetten en aan het uitvogelen en hem aan facebook & twitter proberen te koppelen, dit is dus ook meteen een test!

Zoals ik al aan vele heb verteld wil ik volgend jaar maart naar the USA, met activity international om daar au pair te worden.. Ik ben nu bezig met mijn eigen website myaupairinamerica.com in elkaar aan het zetten, deze is helaas niet openbaar omdat er heel veel persoonlijke dingen opstaan, dus jullie moeten het met deze website doen!

x0x0 Babs

• 07 Oktober 2011 - 07:56

Jessica:

Nichtjee,

Ik ga je zeker in de gaten houden en zoveel mogelijk volgen ;-)

Kussieee

• 06 Maart 2012 - 12:12

Dominique Niemantsverdriet:

heyy ,
    ik zag je toevallig bij els staan en zie dat je ook al over 6 dagen vertrekt!! waar ga je ergenst naar toe?:)

groetjes dominique