MATCH - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Babs Hees - WaarBenJij.nu MATCH - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Babs Hees - WaarBenJij.nu

MATCH

Door: Babsvanhees

Blijf op de hoogte en volg Babs

16 Juni 2012 | Nederland, Dongen

Het heeft een tijdje geduurd maar goed, dan heb je ook wat!
Ik heb een match met een leuk gezin uit Denver, Colorado!
Ik ga daar op 2 jongentjes ( Quin & Soren ) opassen van 6 en 4 en half!
6 augustus gaat mijn nieuwe avontuur beginnen en ik kan niet wachten om te vertrekken, alhoewel ik natuurlijk hier ook al de mensen om me heen heel erg ga missen!

  • 22 Juni 2012 - 16:36

    Mandy Hendriks:

    Veel succes dit jaar en wie weet gaan we elkaar een keer zien in Amerika!! Jammer dat je 1 week eerder vertrekt dan ik.. anders hadden we samen kunnen reizen :-D

    X Mandy

  • 11 Juli 2012 - 12:40

    Myrthe:

    Hi Babs,

    Ik kwam toevallig op jouw waarbenjij.nu terecht, maar zag dat jij in augustus vertrekt naar Denver om daar te gaan werken als au pair? Ik vertrek namelijk ook in augustus (13de) naar de VS om hetzelfde te gaan doen vlak bij Denver:)
    Dacht misschien leuk om te contacten? Als je wilt mijn e-mail: myrthe.romeijn@hotmail.com

    Groetjes,
    Myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dongen

Babs

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 22526

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 11 September 2013

Au pair met Activity International

03 September 2011 - 17 September 2011

Gran Canaria

Landen bezocht: